1 Ocak 2011 Cumartesi

iyi geceler sözleri

evgilinize dostunuza annenize babanıza kısaca ailenize söyleyebileceğiniz iyi geceler sözleriniz bu sayfamızda hazırladık. Buyrun iyi geceler sözleri;
Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan…
Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…
Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim İyi Geceler Herşeyim!
Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bişey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim
Bu gönül sana tutkun Sözlerin yine suskun Nolursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum Bir aradayken ayrıyız Herseye ragmen dayanmalıyız Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden İyi geceler aşkım
Gökyüzüne Bakarım geceleri Tatlı rüyalar görmeni isterim tatLı Hayaller içinde uyurken gülümsemeni isterim güL Yüzlüm iyigeceler…
Bir Geceyi Değil Bütün Geceleri Sana Armağan Ediyorum iyi Geceler Aşkım…
Güzel Rüyalarda Hayırlı Rüyalarda Seni Görmek için Dua Ediyorum Yaradana, Seni Seviyorum iyi Geceler Aşkım
Yastığa Başımı Koyduğumda Hayalin geliyor Karşıma Hayalinle Konuşuyorum Yatağımda Gözlerimi Bu gecede Senin için Kapatıyorum Senli Rüyalarıma iyi Geceler Aşkım
Seni Okadar Çok Seviyorumki Sensiz geçen Zamanlarımda Seni görmek için Seni Görmek için Uyku iLacı içiyorum iyi Geceler Aşkım…
Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım,sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ; SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM İYİ GECELER
Allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim
En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bitenem tatlı uykular
Her Gecenin karanlığında Dualarımla Düşünüyorum Seni Birtanem Dualarım Yalnızca Sana İyi geceler Birtanem
İyi geceler her şeyim
Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.
iyi uykular sevgilim, rüyanda buluşmak üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder