1 Ocak 2011 Cumartesi

Ağır sözler

Kısa Ağır sözler sayfamızda ağır oturaklı sözleri sizlerle paylaşacağız. Ağır abi sözleride diyebilirsiniz bu sözlere ve delikanlıların çokca işine yarayacağını düşünüyorum.. Buyrun ağır sözler;
Senin Pembe Hayallerini, benim Çocuğum resim kitabına çiziyor Koçum..
Ne Kralız Ne Mafyayız Biz Delikanlıyız Adamına Göre Muemele yaparız.
Hatayı Kabullenmek Erdemliğin Kuralıdır, Hatayı Kabullenmemek Yalancıların Kuralıdır.
Tilki ol, istediğin kadar kurnaz ol, yine aslanın izinden yürürsün.
Sen Su Tabancasıyla Hırsız Polis Oynarken, Ben Sevgilimin Adını Mermilerle Duvara yazıyordum.
ALLAH’ıma kurban olurum Senin Gibi Helali Yazdığı için Kaderime…
Sesini Fazla Yükseltme, Elektirikler Kesilebilir Her An Ona Göre..
Şu Saatten Sonra Çoluk Çocukla Uğraşmak isteseydik, Çocuk kreşinde Öğretmen olurduk Evladım..
Aldığın nefesin Hakkını ver, Hayat Sadece izlemekle geçmez..
Biz Yalanlara Değil, Yalan Söyleyenlere karşıyız, Delikanlıyız Yalandan Uzağız, Yalan Dünyada gerçek Kuralları Yazarız..
Bir Gülüşüne Birde Saniyelik Farkla Kesişen Gözlerine Vuruldum gülüm..
narkoz vermeden Açık Ameliyat Yaparım Yüzünde Ona Göre Dikkatli ol…
Yaşamayı ( Hayatı ) Seviyorsan Benden Uzak Dur..
Sigaramın Dumanı Gibi Yok Olursun Karşımda, Sıgaramı yaktığım Gibi Senide Yakarım Aklını Alırım.
Aldığım Her Nefeste Adını Yüreğime Yazdım, Söylediğim her Sözde Sadece Sen Vardın Gülüm…
Bize Rajon Kesecegine Git ilk önce Tavuk kesmeyi Öğren Aslanım..
Boşuna Hava Yapma Burada, Rüzgarın Esmez Bizim Mekanda, Alırım hayatını 3 Kuruşa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder